Zwroty i reklamacje - Spokojny Umysł

Zwroty i reklamacje

Zwrot zakupionego towaru

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@spokojnyumysl.pl.

Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Dolne Przedmieście 5/4, 44-240 Żory, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Zwracany towar powinien być nieużywany, z metką, w oryginalnym pudełku. Klient zobowiązany jest wysłać zwracany towar zabezpieczając go tak aby np. nie przemieszczały się od w środku paczki a paczka bezpiecznie dotarła do nas.

Po otrzymaniu paczki zweryfikujemy i zwrócimy Ci kwotę równą cenie zakupu, przelewem na konto bankowe wskazane przez Ciebie. Staramy się to zawsze robić możliwie jak najszybciej ale mamy na to 7 dni od otrzymania przesyłki.

W przypadku gdy towar będzie uszkodzony, brudny, w zniszczonym opakowaniu możemy odmówić przyjęcia zwrotu lub zwrócić tylko część jego wartości.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
  • jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
  • jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje produktu

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@spokojnyumysl.pl lub drogą pocztową na adres Dolne Przedmieście 5/4, 44-240 Żory

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Dolne Przedmieście 5/4, 44-240 Żory

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
  • lub złożyć oświadczenie o:
    • obniżeniu ceny,
    • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.