Pakowanie i wysyłka - Spokojny Umysł
Dodaliśmy nową, tańszą opcję wysyłki do Paczkomatów. Dowiedz się więcej

Pakowanie i wysyłka

Pakowanie

Staramy się używać jedynie ekologicznych materiałów do pakowania wszystkich zamówień. Nasze kartony pochodzą z recyklingu. Wypełnienie przesyłek to drewniane wiórki lub biodegradowalne „chrupki”. Czasem dla dodatkowego zabezpieczenia przedmiotów, paczkę uzupełniamy ekologicznym papierem.

Zrezygnowaliśmy z naklejek z logo Spokojnego Umysłu. Zamiast nich każdy kartonik stemplujemy pieczątką z logiem.

Wykorzystujemy jedynie papierową taśmę pakową. Dodatkowo dla spokojnej głowy, obwiązujemy paczuszki jutowym sznurkiem 🙂

Nie korzystamy z foliowych kangurów na listy przewozowe. Zamiast nich drukujemy listy na samoprzylepnym papierze.

Czasem, reużywamy wypełnienia, które otrzymaliśmy od producentów tj. małe plastikowe torebeczki na olejki eteryczne. Stosujemy je aby w sytuacji rozbicia olejku nie zalać pozostałych przedmiotów w paczce. Oczywiście również zachęcamy do ponownego ich wykorzystania np. w łazience.


Wysyłka

Bez obaw – bardzo rzadko dowozimy cokolwiek „Ogórkiem”. Korzystamy z usług wyspecjalizowanych firm kurierskich: InPost, DPD oraz Pocztex.

Cennik:

InPost

do 1,00 kg – 13,50 zł‚
do 5,00 kg – 15,50 zł‚
do 10,00 kg – 17,50 zł‚
do 30,00 kg – 19,50 zł‚

DPD

do 1,00 kg – 18,50 zł‚
do 5,00 kg – 20,50 zł‚
do 10,00 kg – 22,50 zł‚
do 30,00 kg – 24,50 zł‚

Pocztex

do 10,00 kg – 15,90 zł‚

Paczkomaty InPost

12,50 zł‚

Przy zamówieniach powyżej 250 zł darmowa dostawa kurierem InPost!

Przesyłki nadawane są w dni powszednie. Towar wysyłamy w ciągu 48 h od momentu zaksięgowania wpłaty.

Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?

W przypadku dostawy kurierem nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru.

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki, którą otrzymali Państwo na maila po wysyłce zamówienia.

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 730 566 668 lub pisząc do nas e-mail na adres kontakt@spokojnyumysl.pl

UWAGA!

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.