Pakowanie
Staramy się używać jedynie ekologicznych materiałów do pakowania wszystkich zamówień. Nasze kartony pochodzą z recyklingu. Wypełnienie przesyłek to papierowe wiórki lub biodegradowalne “chrupki”. Czasem dla dodatkowego zabezpieczenia przedmiotów, paczkę uzupełniamy ekologicznym papierem.
Zrezygnowaliśmy z naklejek z logo Spokojnego Umysłu. Zamiast nich każdy kartonik stemplujemy pieczątką z logiem.
Wykorzystujemy jedynie papierową taśmę pakową. Dodatkowo dla spokojnej głowy, obwiązujemy paczuszki jutowym sznurkiem 🙂
Nie korzystamy z foliowych kangurów na listy przewozowe. Zamiast nich drukujemy listy na samoprzylepnym papierze.
Czasem, reużywamy wypełnienia, które otrzymaliśmy od producentów tj. małe plastikowe torebeczki na olejki eteryczne. Stosujemy je aby w sytuacji rozbicia olejku nie zalać pozostałych przedmiotów w paczce. Oczywiście również zachęcamy do ponownego ich wykorzystania np. w łazience.
Wysyłka
Bez obaw – bardzo rzadko dowozimy cokolwiek “Ogórkiem”. Korzystamy z usług wyspecjalizowanych firm kurierskich: InPost, DHL oraz Pocztex.
Cennik:
InPost
do 1,00 kg – 14,90 zł‚
do 5,00 kg – 16,90 zł‚
do 10,00 kg – 17,90 zł‚
do 30,00 kg – 18,90 zł‚
InPost za pobraniem
do 9,00 kg – 19,00 zł‚
do 10,00 kg – 21,00 zł‚
do 20,00 kg – 23,00 zł,
do 30,00 kg – 24,00 zł‚
DHL
do 1,00 kg – 18,50 zł‚
do 5,00 kg – 20,50 zł‚
do 10,00 kg – 22,50 zł‚
do 30,00 kg – 24,50 zł‚
Pocztex
do 10,00 kg – 15,90 zł‚
Paczkomaty InPost
13,90 zł‚
Przy zamówieniach powyżej 199 zł darmowa dostawa kurierem InPost!
Przesyłki nadawane są w dni powszednie. Towar wysyłamy w ciągu 48 h od momentu zaksięgowania wpłaty.
Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
W przypadku dostawy kurierem nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru.
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki, którą otrzymali Państwo na maila po wysyłce zamówienia.
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 510 611 559 lub pisząc do nas e-mail na adres kontakt@spokojnyumysl.pl
UWAGA!
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.